solsken

God morgon alla fina :)
Vaknar såhär sent eftersom att jag jobbade hela natten.


Det ar en ganska lugn och skön natt på jobbet, inte så mycket folk.
Men allting kommer väl idag istället. Ush vilka tråkiga människor jag jobbade med.
Bara Tove som var rolig :) hon är en sån skön tjej!

Efter att vi slutat vid 05:00 så satte vi oss på en bänk ute och kedjerökte och snackade massa skit.
Vi satt där till tjugo i sex typ.. sen insåg vi att det kanske var dags att bege sig hem.
Så jävla skönt att bara sitta där på en bänk mitt i natten och röka cigg efter cigg..

Idag är det jättesoligt och gott ute. Vaknade av att solen lyste genom mina ögon.
Känns riktigt vårigt ute idag. Ska nog ta mig en sväng på stan, kan ju inte sitta inne
hela dagen och göra ingenting!



Ska jobba inatt igen så skall gå och lägga mig och powernapa om sisådär 4 timmar.
Så det är väl dags att sätta igång nu så jag får någonting gjort.
Sitter och käkar frulle just nu bestående av 3 knäckemackor och ett glas mjölk.

Har inte tränat på hur länge som helst känner mig jättefet.
Men känner mig lite halvkass fortfarande så vågar verkligen inte träna.
Jobbigt att bli sjuk nu när man ska till Thailand med Albin? ;)

9 dagar kvar nu btw.. börjar närma sig med stormsteg.
Kan fortfarande inte tro att det är sant, tror på det när jag ser biljetterna med mitt namn på.

Nu ska jag äta upp och sen fixa till mig, sen blir det ut i solen! Bloggar självklart mer senare :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0