Nu är jag vaken igen

Gud vad underbart det var att ligga och bli riktigt fet hemma hos Albin hela dagen.
Drog mig hemåt vid halv sex tiden och tvärslocknade på sängen DIREKT! Helt slut haha.



När jag vaknade så kommer jag ut och möts av lukten av mat och så står sötaste frida i
köket och lagar fin middag med fläskfilet och kantareller och grejer åååh :)

Sen kom Åmål hem från jobbet så nu är vi alla tre tjejer samlade denna fredagskväll.
Önskar att det kunde förbli så men skall ju jobba inatt, så runt halv tolv drar jag till jobbet.
00-05 blir det TJOHOOO vad kul :D haha.

Skall jobba med Tove vet jag, hon är en bra tjej å vi har kul ihop så de blir nog en bra
natt om hon är där :D dansa med kunderna och sånt! woohoo..

ÅÅÅ jag saknar redan Albin. Vill sova hos honom varje dag. Mina sniglar mår som bäst
när jag är hemma hos honom. Vi är verkligen som han säger så jävla lika! Jag är den kvinnliga
versionen av honom. Och vi vet fortfarande inte vem som är kvinnligast av oss ;) hahah naaw.




Ja nu ska jag vara lite social mot mina kombos här =)
Hörs sen bloggen!

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0