Kramp i magen

Jag tror att jag är jävligt sönderjobbad, utsliten som fan.
Har hänt vid tre tillfällen nu att jag får kramp i magen.
En jävla kramp,
jag kan inte stå, inte sitta inte ligga.
Får ligga typ i fosterställning och inte ens då hjälper det.
Kan inte äta, inte dricka inte sova på några timmar.
Sen går det över.

Det måste bero på stress?
Fick så igårkväll och nu på morgonen idag.
Fick sjukanmäla mig från jobbet. Den ena mc donaldsen blev inte glada.
Men den andre förstod mig och sa att vi ändå var för många på jobbet så jag behövdes typ inte.

Jag var ärlig och sa att jag behövde hela denna dagen till att göra ingenting.
Bara ta det lugnt och slappna av, och det var ok. Så om jag är bättre ikväll och
kan gå ut som vi planerat med jobbet så kan jag nog göra det utan dåligt samvete.

Nu ligger jag här i min one piece och lyssnar på ljudet av dom andra jag bor med som stressar
runt för att komma iväg till sina jobb. Det känns såå bra att bara ligga här.
Men samtidigt känner jag mig lite dum, men det är jag som tänker för mycket som vanligt.

Har jobbat över två dagar denna veckan. Jag förtjänar detta :D


Kommentarer
Postat av: Marö

Hej du det där med magen låter som magkatarr :) Jag hade det för inte så länge sedan när jag var riktigt stressad, det typ krampar som fan typ precis under brösten kan man säga.. Är det så för dig med är det nog magkattar :) Köp då medecin mot typ sura uppstötningar eller något sådant, så ska det nog hjälpa, men köp fan inte Samarin, för skiten hjälper inte :)

2011-03-03 @ 21:45:45
Postat av: Carro

Svar: Tack för tipset. Kan nog stämma! fick tips om samarin igår faktiskt. haha vad komiskt, men puckade norskar ska man ju inte lyssna på ;)

2011-03-04 @ 14:53:23
URL: http://sartfalk.blogg.se/
Postat av: Marö

Haha nej norskar ska du verkligen inte lyssna på om dom tipsar om samarin ;) En annan grejj som är bra att undvika, är typ bakis mat(chips, pizza m.m.), det är inte bra för magsyran, vilket gör att du kan få ännu mer ont ;)

2011-03-04 @ 16:44:11
Postat av: Carro

Svar: Haha nej då vet jag. Tack Marö du är ju riktigt duktig du!

2011-03-04 @ 20:51:13
URL: http://sartfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0