Grattis Frida!!

Idag fyller Frida 21 år! Hipp hurra. Har inte hunnit träffa henne på hela dagen, jag sov när hon gick
upp imorse (gud vilken latmask jag är) och så fick jag jobba över på jobbet så kom inte hem förrens
kvart i nio. Då var det massa folk här och tårta och grejer som jag hade missat. Men fick mig allt
en bit ändå ;) mums! Hon fick ett presentkort av mig och Åmål på Zara :) och det blev hon glad för!



Det här med Thailand kanske inte blir av.. de är en del strul med vissa olika parter.
Men vi får hoppas på det bästa helt enkelt. Hade ju vart sååå underbart att ligga
på en strand i Thailand om exakt 12 dagar.. åååh. Hoppas!!

Nu har jag skit ont i magen av all stress i min kropp.
Ska nog ta en cigg och sen blir det sängen..

PUSS Å KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0