Apatisk

Hemma från jobbet. Känns som att det enda jag gör är att jobba på mc donalds!
Idag har jag fått reda på mer saftig information om våran resa till Thailand.
(som skall visas i kanal5)
Men får ju som sagt inte dela med mig ;) vill inte begå några brott..

Märker att väääldigt många blev nyfikna nu på vad det är för program vi ska spela in.
Men en liten saftig detalj kan jag ju dela med mig av.. Personen jag skall åka med är
bloggaren Albin Jameson.. hans blogg som jag länkade till igår. http://www.finest.se/albinjameson

Så nu kan ni ju sitta och zappa mellan våra bloggar och försöka komma fram till någonting?
Kan det bli bättre än två snygga människor som oss i tv-rutan? NEJ! :D

Åååh gick i affärer med Åmål idag, såg massa somriga plagg som jag ville köpa.
Det blir ju inte direkt långarmat och jeans man går runt i i Thailand ;)

Men höll faktiskt fingrarna och pengarna i styr :)

Imorgon är det jobb från 11-20 som gäller.
Vill bara att dagarna skall gå nu så att det kan bli torsdag och sup med jobbet :D
Sååå otroligt kul. Och så saknar jag Albin en massa! Men fick träffa honom en snabbis idag =)


Kommentarer
Postat av: Hannie

Detta är helt galet! Jag är så nyfiken att jag döör! :D

2011-03-02 @ 07:56:17
URL: http://Tanttrosor.bloggplatsen.se
Postat av: Vickan

Haha!! jag vet vad det är du ska va med i!!

2011-03-02 @ 19:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0