Tillbaka till Oslo igen..

I fredags så var jag och älsklingen på bio.
Vi såg den nyaste harry potter filmen och den var riktigt bra faktiskt.
Och så var det super mysigt att gå på bio, bara han och jag :)

Sen gick vi hem och la oss typ..
Igår så var jag med Becca & Alex på dagen/eftermiddagen.
Vi tog de lugnt, rökade, tjötade och åt pizza. (OMG jag syndade)
Kom även fram till att det endast är 100 dagar kvar till bartenderutbildningen i Ayia Napa.
Faaan vad jag börjar längta nu alltså!

Sen åkte jag hem, blev hämtade av älsklingen.
Åkte hem, slängde mig in i duschen och gjorde mig iordning och började dricka bärs.
MHM vad gott! :) Sen vid halv åtta så kom Johanna Holm och vi satt nere på rummet och tog
igen allt vi missat på den här tiden vi inte setts på så det var mysigt :)
En timme senare så kom Hannie & Sofia Hellman och vi förfestade allihopa tillsammans
innan det var dags att dra ut på stan. Vi mötte upp Moa, Sara och Johannes sen drog vi allesammans
till GRETAS där jag aldrig varit förut. Och det var sviiin skoj. Har inte haft så roligt på länge.
Vi dansade som fan, drack drinkar, shottade och allt möjligt. Hur kul som helst!
Blev lite för mycket av det goda för min del så jag tog faktiskt kvart i två bussen hem.

Blev hämtad vid busshållplatsen och fick en påse från mc donalds i handen med en cheeseburgare & pommes.
SYNDADE igen.. oh shit. Sen stendäckade jag och älsklingen i sängen och vaknade upp hur jävla
bakis som helst imorse. Var fortfarande full när jag gick upp så gick och la mig igen och vaknade
inte förrens halv två. Shit va skönt det var att sova så länge men är fortfarande trött.
Har bara legat och degat ocg myst hela dagen med min älskling. Värsta sorgligt att lämna honom igen..

Sen vid fem tiden så mötte jag upp mamma och sara i stan för att äta sushi.
Hon hade med sig Johannes och Chris också som jag inte känner så stämningen
blev ju något död om man säger så.. haha..

Efter sushin så skiljdes vi åt och jag och mamma drog till nordstan för att kolla i affärer,
kom på sen att det fan e söndag så allt var stängt. Så det blev en öl på Murveln
istället. Återställare, ett måste! Fan vad gött.

Sen följde hon mig till bussen som avgick klockan sju från centralen.
Fick med mig Tims data denna gången så det är skit gött :)
Men det är jättejobbigt att åka buss idag. Jag hatar när jag måste sitta bredvid
människor på bussen som jag inte känner och nu sitter de en typ alkis och sover och
stöter till mig hela tiden och sitter jättenära och de är så varmt och kvavt här så att jag snart svimmar.
Och han luktar så äckligt att jag mår illa som fan och vill bara gå av bussen nu med en gång.
FYFAN. Helst sitter man ju ensam.. jaja..

Imorgon ger jag mig på jobbet igen. Herregud vad det skall jobbas.
Hoppas alla haft en fin helg :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: linn

aaah en ol pa murveln :D haha det ar bara du och jag som gar med vara foraldrar dit :D

2011-01-23 @ 22:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0