Söndag och jobb igen

Var helt slut imorse när jag kom hem.
Var riktigt tufft att jobba lördag natt fyfan!
Det var trevligt på festen vi var på innan jag var tvungen att bege
mig till jobbet. Men va sååå jävla sugen på bärs.
Fyfan vad svårt det var att motstå. Herregud. Alkis?

Sov bara 3 timmar sen vaknade jag för lilla Åmål ville komma in,
och sen vaknade resten av folket i huset så då vart de ingen idé att sova mer.
Eller kunde inte rättare sagt! Men sen när de hade gått någon timme så blev jag trött
igen och sten somnade. Vaknade vid två och sen bar det av på jobb från 15-19.

Åmål var så söt och kom till jobbet när jag slutade så hade vi sällskap hem :)
Nu ligger vi och kollar på någon dokumentär och dricker bubbelvatten.
Fan att det är söndag idag, vill supa! haha men har ingen att supa med :( blöö..

Har alldeles nyss köpt mig en bussbiljett hem också :)
Klockan 20:05 ankommer jag till Göteborg.
De är HUUUR många som helst som vill ses.
Så hör jag inte av mig så är det bara för er att höra av sig.
För jag vill självklart träffa er!! <3

KÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0