snapp

Jaha då var vi inne på min 7:e arbets dag sedan min senaste lediga helg. Eller ledighet över huvudtaget.
Det är alltså 7:e dagen i rad jag jobbar nu.. vet inte när jag är ledig nästa gång,
ska prata med chefen idag och säga att jag vill åka hem nästa vecka på helgen :)
Hoppas de går. Annars dör jag..

Är helt slut i kroppen.. sitter och kastar i mig frukosten och försöker få i mig så mkt kaffe jag hinner.
Idag ska jag jobba på två olika mc donalds. Fyfan hur ska detta gå. SKIT BRA wowowo :D haha.

I lördags kom torsten hit och vi hade skit skoj. Hinner fan inte berätta om allt men skoj vare.
200 spänn inträde, taxi, fyllekäk, dividering med kebabägaren. haha ja de va skoj :D

Ha en bra dag alla!

KÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0