Rödvin

Idag gick det också bra på donken!
Jobbade från 15:30-19:30 har kommit in i de lite bättre nu.
Tror inte de tar så jättelång tid innan jag kan allt :)
lär mig fort! restaurangranschen är verkligen något för mig.
Jag älskar tempo och att ha mycket att göra.
Klarar inte av att bara sitta still och glo :(

IMORGON ÄR DET FEEEST!!! Och TORSTEN kommer hit till Oslo bara för att festa med mig.
Så sööt e hon. Ingen annan skulle fan göra något sånt för mig. De är de jag älskar med henne.
Hon är alltid på allting! <3 Så hon kommer imorgon, sover över och åker hem på söndag MYYS.

Idag efter jobbet så åt jag tapas med Åmål & Frida och rödvin till det så jäkla nice vettö!
Sen gick dom och la sig så nu skypar jag med Moa och vi taggar till max inför våra äventyr
i sommar. ÅÅÅÅH längta ihjäl sig tyyp!

Hade velat åka hem nästa helg men ska visst jobba då :(
Har världens hemlängtan redan. Saknar min älskling som fan!
Ska försöka ordna det så jag kan komma hem ändå.
Annars får det bli SENAST helgen den 21-22-23:e

Nu ska jag fylla på med mer rödvin och ta en cigg.
Dom andra har gått och lagt sig så jag får festa till det ensam. Hoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0