Nyår

Hade en helt fantastisk nyår!
Var inte så jättetaggad från början eftersom att planerna var lite
luddiga och osäkra osv, men det blev hur jävla bra som helst!

Det är ju alltid super kul på Levins fester så vad hade man annars förväntat sig egentligen?
Haha. Jag, Tim och Felix åkte dit tillsammans. Och det var huuur mycket folk som helst hos Levin.
Alla var jättehärliga och glada. Det fanns ju några undantag men för det mesta var allt kul!





På tolvslaget fick jag mig min kyss av min prins, skumpan var framme och raketerna smälldes.
Jag har nog aldrig shottat så många hotshots på raken i hela mitt liv skulle jag tro.
Hotshotrace typ.. hoho.

Sen vart det massa körv på kvällen och jag med min fyllemat som är så viktig för mig flippade
över för att först var det en kille som snodde min korv, sen fick jag mina korvar över mig och senap överallt.
Det slutade med att jag svingade tallriken med maten på genom hela rummet och RÅKADE träffa en kille
RÄTT I HUVUDET. Hahahah fyfan va mycket skratt det blev men kände mig skit dum.
Säger ju att jag har kort stubin.. haha

Jag, Tim, Felix, Hanna, Marö och Jeanine fick ett eget sovrum som vi delade.
Alla låg knödda på madrasser och sängar jämte varandra. Riktigt strömmamys!
Var jättehärligt att somna med dom och vakna upp med dom, ligga och tjöta och dampa på
morgonen. Nej detta hade fan inte kunnat bli bättre!

Sen blev det ju de vanliga traditionella dagen efter Levins fest att vi tog bilen till Pizzerian och köpte typ
10 pizzor som vi alla satt och vräkte i oss medans vi såg på film och mös hela dagen. Wonderful<3

Nu är vi hemma hos Tim igen och helt slut.
Tog en återställare whiskey & cola förut så nu är jag i form igen.

Imorgon bär det av till Oslo igen, känns lite ledsamt nu när allt hemma är så kul.
Men men måste ordna allt med jobb osv, ska löneförhandla som fän! Haha.

Hoppas alla hade en lika bra nyår som mig.

PUSS och KRAM<3

Kommentarer
Postat av: linn

aaaah strommaMYS! :D det lat som det var en kanonnyar! :D

2011-01-02 @ 04:19:44
Postat av: Hannie

HOTHOTMAMA! :D

2011-01-02 @ 21:31:52
URL: http://tanttrosor.bloggplatsen.se
Postat av: Marö

WOOOHOO Du har ändrat bakgrund nu :D :D Tack för ett Super nyår :)

2011-01-03 @ 00:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0