Ny vecka

Veckorna går så himla fort nu tycker jag!
Men det är bra :) det närmar sig allting roligt. wiie =)

Idag har jag jobbat på Frogner från 11-13
sen på majorstuen från 13:30 - 19:00.
Gud vad jag verkligen trivs bäst på Frogner.
Så himla mysigt där och bra stämning!

Efter jobbet så drog jag till gymmet och tränade i 50 min.
Det blev 30 min på löpbandet och sedan tränade jag armar, rygg och mage resterande tid.

Har inte tränat på en vecka nu så de var änna dags kände jag, ajjabajja!
Denna veckan får de bli skärpning och nya tag.
Ställde mig på vågen och klev av den med ett leénde :)

Har gått ner ett kilo till nu.. tänk att jag gått ner från 70 kg till 64,5.. helt sjukt.
5,5 kilo bara poff.. men de känner jag. Vissa kläder börjar verkligen bli förstora nu,
blir äcklad när jag märker hur stor jag varit.

Ska gå ner 4,5 kilo till för att nå min målvikt.
Tror de går rätt fort med tanke på vad snabbt jag gått ner dessa kilona :)

Idag för exakt ett år sedan var vi på partybåten och firade Tim Fält Rasmussen som fan :D



Fan vad fort tiden går.. GRATTIS som fan till honom som fyller 22 år idag!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0