Missförstånd

Jag hade missförstått hela grejen. Skulle inte jobba på två mc donalds idag. Det är
från tis-tors jag skulle göra det. Så idag jobbade jag från 11-13 och sen åkte
jag till den andra mc donaldsen men då sa dom att jag inte skulle jobba. Så slutade alltså 13 idag :)
as gött. Nu är klockan redan halv fyra snart och jag vet inte ens vad jag har gjort resten av dagen.
Haha. Ska nog hoppa in i duschen nu för sitter och luktar hamburgare.

Pratade med chefen och jag får ledigt så jag kan åka hem till Sverige nästa helg.
Så kommer till Götet fredag kväll skulle jag tro :)
ÅÅÅH vad jag längtar. Men känner att jag vill ägna denna helgen åt min älskling för jag
saknar han så otroligt mycket. Men vill någon annan ses så går de bra men tim måste
vara med. Vill ha varenda möjlig sekund med honom nu :) iiihh<3




Några bilder från i lördags :)


Jag och mina tjejer jag bor med. Tre snygga brudar i en lägenhet. Kan ju inte bli bättre? ;)


Fick träffa många av åmåls arbetskollegor. Riktigt trevliga allihopa :)



ÅÅÅH TORSTEN<3 Kan inte fatta att hon kom ända till Norge för min skull. LÖVE IT<3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0