Mc Donalds

Har ju som sagt fått heltid på mc donalds.
Min första arbetsdag var idag!
Det gick jättebra, väldigt stressigt bara.
Har stått i kassan, städat osv.
Har fått reda på vad jag kommer få i lön och det är smaskiga pengar! Haha löööve it!
Är så glad att jag sa upp mig från mitt andra jobb med den skit lönen..

När jag kom hem så storstädade jag lägenheten så nu är det rent och fräscht här!
Sen lagade jag middag åt mig och tjejerna.
Köttfärs och fetaost fyllda paprikor med en nybakt färsk brödlimpa till!
MUMMA! Sen blev det en öl på det också. "Turborg limecut" aaas go! värsta somrig bärs :)

Nu sitter jag här i min ensamhet. Båda mina kombos har gått och lagt sig för dom ska jobba tidigt imorgon. Själv börjar man ju jobba klockan tre :) sovmorgon, yes ma´m. As gött!

Börjar få symtom på förkylning :(
Näsan känns tung och har börjat rinna och jag känner mig helt slut i hela kroppen.
Ögonen rinner också.. faaan jag som precis hade magsjuka.
Måste vara frisk på lördag när vi ska röööjjjjaaa hela Oslo för att fira att Åmål fyllt år.

Jaja krya på mig<3

Kommentarer
Postat av: Hannie

åh vad glad jag blir för din skull :D <3

2011-01-07 @ 14:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0