Linn

Innan jag träffade Linn förstod jag inte innebörden av ordet själsfrände "soulmate".
Men det gör jag nu, och Linn är en person av den sorten. Vi är precis likadana inuti.
Det är det som gör att vi älskar varandra så mycket och trivs så bra ihop.

Vi tänker likadant, avslutar varandras meningar, pratar i munnen på varandra och har samma
humor. Jag vet allt om henne och hon vet exakt varenda liten detalj om mig.
Hon är en kopia av mig fast med ett annat utseénde. Med henne behöver jag inte skämmas
över något. Vi hör ihop som vinter och snö, piff och puff, yin & yang.

Alla pratar inte om Carro eller Linn, utan dom pratar om Carro & Linn.
Vi är ett, vi är ett team som skall hålla ihop för resten av livet.
Just nu är vi på varsin sida om jordklotet för att både följer sina drömmar.
Men det gör ingenting. Själsfränder behöver man inte träffa varje dag.
Det räcker att man ses när man ses. Även om det går ett år eller två
så är det precis samma sak när man ses igen.♥


Kommentarer
Postat av: linn

aaaaah min soulmate! vi ses nar bada foljfoljt sina drommar och da ar det dags att folfolja drommar ihop istalolet! <3

2011-01-06 @ 14:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0