Idag börjar mitt nya liv

Tidigare ikväll så följde jag med Åmål och Frida till sats för att dom skulle träna.
Jag pratade lite med killen i kassan och frågade lite om priser osv, jag var allt lite sugen ändå ;)
Det slutade med att han övertalade mig att skaffa ett årskort som gäller i hela Norge och i Sverige.
Så när jag flyttar hem till Sverige i slutet av april så förs det automatiskt över till Sverige.
Skit bra ju! Är så glad att jag äntligen fick tummen ur arslet.

Så tränade idag jag också :) var skönt att få svettas lite.
Sen efteråt så åt vi tonfisk, sallad och riskakor värsta nyttigt!
Såhär börjar jag mitt nya liv. Nu jäklar blir det nya och nyttigare tag!

Jag har ju klagat på min kropp hur länge som helst och mått dåligt
över att jag gått upp så mycket och bara äter onyttigt jämt och aldrig rör på mig.
NU jäklar ska det bli ändring. Jag SKA gå ner tio kilo och jag SKA få bort
mina lovehandles och jag ska få plattmage och få tillbaka mitt jennifer lopez arsle.

WOHO!


Kommentarer
Postat av: Hannie

Du är för fan fin som du är! <3

2011-01-11 @ 13:16:05
URL: http://tanttrosor.bloggplatsen.se
Postat av: Carro

Inte enligt mina ögon, och det är jag som skall vara nöjd!

2011-01-11 @ 19:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0