I Sverige!

Yes jag överraskade och åkte hem en dag tidigare :)
Oj vad glad Tim blev och OJ vad kul det var att se honom igen!

Igår åt vi soppa och såg på tv sen gick vi och la oss tidigt och det blev massa massa mys♥

Idag skulle ju Tim jobba så jag följde med honom upp vid 06:30 på morgonen men
var pigg som en tupp. Sen när alla lämnat huset så blev det hög musik med sång och
lite data en sväng tills jag äntligen fick tag i Angie..
Så nu skall jag gå till bussen om 25 min och hem till henne för att umgås :)
Har ju inte setts sen november typp?! Herregud.. på tiden :)

Senare idag när Tim slutat jobbet så blir de taaacos och sen bio ikväll vid nio :D
Håller mig fortfarande till det nyttiga trots att jag är hemma. Blev knäckebröd till frukost.
Är så stolt över mig själv, har gått ner två kilo sen jag va hemma i Sverige sist och de var typ
runt den 1-2 januari. NICE! =)

Nu får alla ha en fin fredag så hörs vi sen.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0