Dag 9, min tro

Jag tror att allting händer av en anledning.
Det finns en anledning till att jag står på mina båda fötter
idag trots allt jag varit med om och gått igenom.

Jag tror på ett liv efter döden. Jag tror inte att det tar slut när man dör.
Det kan det inte göra, allt kan inte bara bli helt svart och lägga av?
Jag vet att det finns ett liv efter döden då jag sett ett spöke på riktigt.
Och det var ingen inbillning, jag mamma och bror satt och såg samma sak
samtidigt och alla tre såg samma sak. Inget påhitt.

Jag tror inte på gud men ändå är jag konfirmerad.
Jag tror jag gjorde det mest för presenterna, uppmärksamheten och själva grejen.
Sen tyckte jag det kändes som en sak som man borde göra i livet. Så jag gjorde det.
Nattvarden var god, vi hade kul på lägrena när vi festade och våran präst svor så
allt lekte på :)

Jag tror på karma, allt ont man gör andra slår tillbaka tre gånger på en själv.
Jag lever efter den mallen iallafall. Jävlas någon med mig så jävlas jag tre gånger
värre tillbaka. Ingen kommer undan ostraffat om dom inte förtjänar det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0