Dag 7, mina bästa vänner

När jag ska skriva detta inlägget så dyker det upp 4 ansikten i mitt huvud.
Och det är 4 ansikten på dom personerna som verkligen är mina bästaste bästa vänner.

Linn Eriksson



Hon är som jag tidigare nämnt här i bloggen min soulmate och kommer alltid att vara.
Hon är en underbar person som jag alltid kan snacka med, även fast hon nu är på andra
sidan jorden så håller vi fortfarande vårat löfte till varann att vi alltid kan snacka om det är
något. Det har funnits tillfällen då jag ringt henne till australien, och hon var snabb på andra sidan
luren att svara. That's what friends do..Det spelar ingen roll att vi kommer vara ifrån varandra 1 år.
Saker och ting kommer vara precis likadana när hon kommer hem och vi ses igen.
Linn är en person som är väldigt vacker både på insidan och på utsidan. Hon är väldigt mån om både
vänner och familj och skulle aldrig sätta någonting annat före.


Emelie Andersson



Emelie är en energisk och söt tjej som kom in i mitt liv 2007.
Hon kom med glädje och kommer alltid ha den med sig.
När man är med henne blir man alltid på bra humör och hennes energi
smittar av sig på alla personer som är inärheten. I början trodde jag inte
att hon kunde gråta, vara arg och ledsen
. Hon var alltid på topp, festens mittpunkt,
stadens snygging med sitt långa vackra röda hår. Men sen lärde jag känna henne,
och jag insåg vilken fantastisk person som befann sig även på insidan.
Där fanns en känslig person, en ärlig person och en förstående person.
Idag känns det som att jag har känt henne hela mitt liv trots att vi bara känt
varandra i 4 år.. Men det är bra, tror jag.


Johanna Gabrielsson



Åmål som vi alla kallar henne är en väldigt vacker person.
Hon är så fin så att jag vid flertal tillfällen nästan börjat gråta bara av att titta på henne.
Hon är som en vacker psalm i kyrkan, som ett fint tal på studenten som en romantisk komedi.
Det tråkiga är att hon inte verkar inse det själv, men jag försöker ständigt att bekräfta det för henne
och hoppas att jag en dag lyckas. Hon har alltid varit en egen person. Det är väldigt svårt att komma
henne nära, men när man väl gjort det så kommer man väldigt nära. Och jag är glad över att jag är
en utav dom människorna som lyckats med det här. Hon är rolig, hon är barnslig som en treåring med
sin kiss och bajs humor. Hennes lyckligaste stund i livet är när hon lagt en prutt bredvid en i soffan.
Hon kan även vara den bästa psykologen, hon kan reda ut saker och ting som sett ut som världens
mörker för en. Och med henne kan man ha så roligt med! Just nu är hon min sambo och det är jag väldigt
glad över.


Victoria Dahnsdotter




Vikkan pikkan päron pung.. hon är den personen man vill att hon ska vara.
Hon är den ultimata vännen. Vill man ha en lugn dag i soffan med en bok och bara
chill så är hon där breve. Vill man ut på äventyr och dampa så står hon redan i dörren
och frågar vad man väntar på.. full av iver. Hon är den personen som alltid stått
vid sidan om oss andra i gänget och lyssnat när vi pratat om killar och kärlek
och inte fattat ett dugg.. men nu är hon den som står högst upp på toppen av oss.
Hon har en kille som älskar henne och som hon älskar, dom bor tillsammans, dom har en
hund ihop och nu hörde jag att dom tittar på hus tillsammans. Jag är så himla glad över
att det gått så bra för henne och känner verkligen lyckan inom mig för hennes skull.
Hon är en väldigt djup människa med väldigt mycket erfarenhet och kunskaper som jag inte
har en aning om vart dom kommer ifrån. Hon kan uttrycka sig som en president i både tal och
skrift. Och hennes ord och tankar får mig alltid att rysa därför att hon är så bra, så jävla bra..

Jag älskar er♥



Kommentarer
Postat av: linn

jag alskar att vi har samma basta vanner, tank att ens basta vanner ar basta vanner det kan ju inte bli battre?! :D jag saknar er annu mer nu nar jag last ditt inlagg oxa, jag vill bara vakna upp imon och att ni ska sta utanfor dorren nar jag gar upp!!!

2011-01-27 @ 12:09:44
Postat av: Vickan

Jag sitter här å ler..:) :D

2011-01-28 @ 12:05:36
URL: http://freshgrassandrainbows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0