Dag 3, mina föräldrar.

Mina föräldrar heter Izabelle & Björn.
Jag är inte uppväxt med någon pappa pga privata anledningar.
Har alltså aldrig bott med min pappa men träffade honom av och till
under min barndom. Men nu har jag inte träffat honom sedan jag var typ.. 7?

Jag känner inte min pappa och lider inte av att inte ha någon fadersgestalt i bilden då
jag aldrig upplevt hur det känns att ha en..

Jag är uppväxt med min mamma och har alltid varit "mammas flicka".
Jag älskar min mamma över allt annat på jorden och gör allt för henne!
Just nu bor jag ju i Oslo och träffar henne inte så ofta vilket är tråkigt.
Men försöker se till att träffa henne så ofta jag kan.

Vi är väldigt lika på utseéndet. Nästan kopior. Alla som träffar henne ser att jag är hennes dotter.
Vi är lika sjuka båda två med samma humor och jag kan berätta näst intill allting för min mamma och
det känns hur bra som helst!

Ja.. det var väl allt :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0