2010

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
7 juni min första utlandsresa.
Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga.
Blev någon av dina vänner förälder i år?
Rebecka Stenberg :)
Dog någon som stod dig nära?
Nej.
Vilka länder besökte du?
Cypern och Norge
Är det något du saknat år 2010 som du vill ha 2011?
Ett körkort!
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Var utomlands och skiljdes åt från mina bästa vänner.
Vad var din största framgång 2010?
Jobbfronten.
Största misstaget?
Att jag inte följde med Linn och Emelie till Australien.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, jag har ju världens sämsta imunförsvar så blir sjuk jämt.
Bästa köpet?
Min kavaj.
Vad spenderade du mest pengar på?
Bärs!
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja när jag fick jobb i Norge.
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
We no speak americano, Jag kalla på daaaj!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare!
Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat mer pengar.
Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit inne och gjort ingenting. Skulle vart ute och hittat på ännu mer saker!
Hur tillbringade du julen?
I Katrineholm med mamma, bror och mormor.
Favoritprogram på tv?
The hills, paradise hotel, bartenderskolan
Bästa boken du läste i år?
Ledarskap med Cesar
Största musikaliska upptäckten?
Taylor Swift
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Hade middag hemma med ett antal vänner, söp och drog ut på krogen efteråt.
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Mer pengar och mer bärs!
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Tjena mittbena!
De bästa nya människorna du träffade?
Sanna Andersson!
Årets besvikelse?
Att jag var tvungen att flytta isär från Elin :(

Kommentarer
Postat av: Sanna andersson

Jag hoppas att den Sanna Andersson är jaaaag;) hoppas du har de kanon in Norge bruttan! Puss/ sanna

2011-01-07 @ 14:21:12
Postat av: Carro

jaaa de är du från levins fest för fan!! as goooooo :D

2011-01-07 @ 23:12:49
Postat av: Sanna

Awww :) hör av dig när du får permission från båtar älskade grannland så styr vi upp ngt! Puss!

2011-01-08 @ 20:32:43
Postat av: Elin!

Jag älskar dig verkligen Carro <3

2011-01-09 @ 22:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0