Vinterdepp?

Ush den här veckan har inte börjat något bra.
Detta året är ända året på hur länge som helst som jag inte
haft någon höstdepression.. Kommer den nu istället?
Lyssnar på deppmusik, gråter för ingenting och allt känns skit.
Haha förlåt mig men de är faktiskt jobbigt och jag är inte den som brukar klaga!!

Känns som att jag går i bitar, folk drar i mig från olika håll och kanter och jag orkar inte med.
Vill bara låsa in mig i ett rum och stanna där FÖR MIG SJÄLV i en vecka minst.

Det var nära att jag inte fick åka hem nu till helgen som jag blivit lovad i snart tre veckor..
Men det löste sig idag som tur är. Så ankommer 19:00 till Göteborg på fredag.
Vet fortfarande inte om jag får ledigt den 25:e eller inte.. Måste få åka hem den helgen! Dör annars.

Hatar att gå ovetande.. vill ha allt klappat och klart framför mig. Blir så lätt stressad annars.
Jaja tur att jag har ett gymkort nu så jag kan gå och göra mig av med mina känslor på något sätt.
Så himla skönt att träna bort dom, svettas och sen gå hem och duscha av sig.

Stack till gymmet förut efter jobbet och nu sitter jag här med mega koppen kaffe och
förbereder mig för ett pass på majorstuen 18:00-24:30

PUSS PÅ DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0