Vart på gymmet!

Yes jag höll mina löften och stack till gymmet.
Kom nyss hem därifrån, har känt av symtom på förkylning dom senaste
dagarna så är livrädd att det ska bryta ut och att jag ska bli riktigt dålig.
Det är lätt att det blir så när man tränar och är lite sjuk..

Nu ligger jag här nyduschad och insmord med nivea. Toppen!
Kan ändå inte riktigt slappna av. Känns som att det är något som fattas..
Funderar på om jag ska gå ut på balkongen och ta en cigg?
Frågan är om jag orkar resa mig upp, klä på mig och gå ut i kylan?
BLÖÖÖÖ

Det var skönt att jobba så lite idag, två timmar =)
Har fått tvättat två maskiner det var bra nu har jag lite rena kläder :)
Sen har jag och Åmål ätit middag tillsammans. Korvstroganoff som jag gjorde lagom i
tid tills hon kom hem från jobbet :) Efter det så har vi legat och halvsovit på soffan.

Jag har varit sjukt sugen på ben&jerrys glass hela kvällen men stod emot som fan
och höll mig till knäckebröd och banan istället. Haha!

Ni alla får ha en fin kväll så hörs vi imorgon♥


ÅÅÅ vad jag saknar min älskade älskade älskling trots att det bara är
3 dagar sen vi sågs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0