Stress

Vaknade halv åtta imorse av att Frida vattnade blommorna som är precis ovanför mitt huvud när
jag ligger på min madrass i vardagsrummet. Haha så då gick det inte att somna om.
Då vart det upp och duscha och fixa sig.. Sen när hon hade gått till jobbet så blev jag trött
igen och somnade om i två timmar det var skönt :)

Nu har jag gjort mig iordning, packat klart och ätit frukost.
Målat naglarna har jag också hunnit med :)



Det jag har kvar att göra nu är att göra en matsäck till bussen och packa ned datorn.
Sen bär det av till Trikken som tar mig till oslo gallerian och hoppar sedan på bussen 13:15.
NICE!! Men känner mig fortfarande stressad. Vet inte när robins band börjar spela.
Antingen 19:00 eller 21:00 en aaaning stressad över detta alltså!!

Puss och klem nu skall jag äntligen få åka hem!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0