sleten

Jobbade ju inatt. Sen har jag inte lyckats sova många timmar sedan jag kom hem.
Äntligen vid två tiden somnade jag om. Men då ringer min älskling två timmar senare och
jag vaknar.. är så jävla känslig så kan fan inte somna om ifall jag vaknar. så då vart
de cigg och in i duschen. Så nu sitter jag här och känner mig som en jävla zombie.

Skulle verkligen behöva sova mer men är skit sugen på godis också så funderar på att
springa ner till affären och köpa mig något gottigt, eller om jag ska lägga mig igen
och försöka sova. ÅÅH va jobbigt det är. Seeeg som fan!

Jobba inatt igen då.. kommer vara skit jobbigt och mycket att göra men jobbar ju med Albin och Tove
så det blir allt roligt. Härliga människor dom där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0