Silvershampo!

Hej hopp.
Jobbet gick bra. Gud vad skönt det var att sluta vid nio.
Kändes konstigt på något vis.. är van och komma hem när alla andra ligger
och sover men inte idag :) Frida och Rickard satt i soffan och spelade datorspel så det var trevligt!

Frida hade köpt silvershampo åt mig idag! Hon är ju frisör och jobbar på en salong
så hon vet vad jag behöver och vilket märke som är bäst osv ;)
Dock är det samma silvershampo som jag använde sist jag var blond och jag VET att det
är riktigt bra! Så nu ÄNTLIGEN ska det gula ur mitt hår bort bort bort!

Och sen blev jag även ett erbjudande av Frida att vara hårmodell för henne på salongen.
Klipp och färg.. ganska valfritt :) Så det tackade jag absolut ja till!
Skall toppa håret och bli en aning ljusare tänkte jag ;) Inte kritvit blond som jag var sist
utan mer guldig blond.. lite mer naturligt tänkte vi =) tror det blir skit snyggt. Vad tror ni? :D




Kommentarer
Postat av: Hannie

Det blir nog as bra :D

2011-02-10 @ 10:06:04
URL: http://Tanttrosor.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0