Rundtur i lägenheten

Här får ni en video på en rundtur i våran lägenhet som vi bor i nu.
Det är en väldigt stooor trea! Lite dåligt med lampor så man
ser inte så jätte jätte bra men äh de funkar :)

Just nu sitter jag med världens största kopp med kaffe och bälar i mig för att
försöka bli pigg så jag håller igång hela natten på jobbet.
Är faktiskt taggad att jobba idag, är roliga människor som jag ska jobba med =)



Förut efter att jag kommit ut ifrån duschen så satte jag i laddaren till datorn i väggen..
Och POFF så gick strömmen och det blev kolsvart i hela lägenheten.
Jag som e mörkrädd fick smått panik.. och Frida & Rickard hade precis gått ut för att
äta på restaurang och fira deras 1 års dag som är idag så vågade inte ringa dom.

Fick en smart idé att ringa Angie för hennes kille är elektriker.. Men inget av det dom
sa hjälpte mig.. Letade som fan efter proppskåpet som inte fanns.
Tillslut var jag tvungen att slänga iväg ett mess till Frida om vad som hänt.
Hon ringde upp och sa att det tydligen var vabligt att de blev så..
Proppskåpet satt UTE I TRAPPUPPGÅNGEN så fick springa ut där och
pilla och ha mig. Tillslut fick jag igång de igen. =) PUH!!

Kommentarer
Postat av: Hannie

Jag har också en sån kopp :D bästa te koppen!

Och jag kan inte tittanpå

Videon nu för jag är inne på

Mobilen så jag kollar sen :D



Jag saknar seriöst sönder mig. Jag har Carro abstinens, jag borde inte knarka Carro i så höga doser även om

Vi bara träffades en gång när du var hemma. Jag får damp! KOM HEM! <3

2011-02-05 @ 11:25:27
URL: http://Tanttrosor.bloggplatsen.se
Postat av: Carro

Koppen är bäst! :D

Jag saknar dig med, guuu va söt du är. Blir rörd av dina fina ord<3 vill träffa dig hela helgen lång när jag kommer hem nästa gång. du är som en fruga jag måste träffa varje dag!!<3

2011-02-05 @ 19:54:07
URL: http://sartfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0