Nyfiken!

Ja då var man hemma från sista jobbpasset för den här veckan.. kan inte riktigt fatta det än.
Känns som att jag skall upp och jobba imorgon bitti igen.. men icke.
Jag är visst ledig imorgon.. trodde jag skulle jobba men hade blitt något fel på schemat.
Så jag har köpt en ny bussbiljett så nu ankommer jag kl 16:55 till göteborg istället.

Åker ifrån Oslo vid kvart över ett =)
Har ställt klockan på tio.. så jag hinner med allt innan jag åker.

Är sååå nyfiken på vad jag får i lön.. den skall jag få imorgon den 11:e..
I sverige brukar ju lönen komma in efter tolvslaget på natten.. gick in
på min bank och kollade nyss men den har inte kommit in än..? hmm.. :(

Hoppas verkligen jag får lön överhuvudtaget. Annars vill jag aldrig mer jobba :D haha.

Imorgon blir det stress hem, dricka sig full och sedan dra ut på Parken med min älskling.
Dom som vill följa med får göra det. Hör av er bara, you got my number ;)

Då ska jag väl försöka sova nu.. natti natti på er allihopa så hörs vi imorgon.

HEJDÅÅÅÅÅÅÅ

(Två bilder på mig och Åmål från i söndags när vi "lekte" med vårat godis) hehe ;)



Kommentarer
Postat av: linn

det tog ett jadra tag innan jag sag att det inte var din kaft xD

2011-02-11 @ 06:22:59
Postat av: Carro

hahah jag vet ser så jävla roligt ut xD

2011-02-11 @ 11:56:02
URL: http://sartfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0