NICE

Alltså jag har typ 45 besökare om dagen!
Fräckt :D nej men det är skit kul faktiskt!

Har jobbat och slutade vid 1. Vart riktigt mycket att göra på jobbet.
Vissa otrevliga kunder vissa trevliga kunder, nära att man tappar det ibland.
Men så kommer det sådana stunder som när Åmål & Båsk kommer in på donken och käkar.
Då blir jag glad för en stund och får tankarna åt ett annat håll :)

Imorgon och på lördag jobbar jag ju natt så är ledig hela dagen imorgon fan vad gött!
Gymmade inte idag så får verkligen se till att göra det imorgon!

Pratade med chefen angående att jag vill ha ledigt den 25:e.
Var inget självklart ja tyvärr.. som jag hade hoppats på!
Men inget nej i heller.. får svar på måndag. FAN jag måste få ledigt.
Kommer bli en helt awesome fest hos Levin och det är typ BARA roliga människor
som kommer dit. ÅÅÅHH.

När jag kom hem från jobbet så möttes jag av katten Bengt.
Det är en kompis till Fridas katt som vi ska passa i helgen.
Men han kom visst redan idag, haha vilket jävla namn? Bengt! hahaha... :D

God natt♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har som vana att vara inne på din blogg VARJE natt runt halv tre när jag har rast! ;-)

JAG SAKNAR DIG!!!

2011-02-04 @ 02:55:41
Postat av: Carro

sjukt kan inte riktigt fatta att folk har det som rutin hahah :D men skoj äre SAKNAR DIG MED FÖR FAN<3

2011-02-04 @ 13:05:44
URL: http://sartfalk.blogg.se/
Postat av: linn

oj hur vet du att det ar sa manga? :D vad skoj!

2011-02-04 @ 15:23:24
Postat av: Carro

man kan gå in och se statistiken över hur många som besöker en dagligen :D

2011-02-04 @ 16:03:28
URL: http://sartfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0