Latmask!

Ush vet inte vad det är med mig. Har varit så lat dom här två dagarna sen jag kom tillbaka från Sverige.
Har inte gått till gymmet än och jag brukar ju gymma varje dag, så många dagar i veckan jag har tid.
Och jag har ätit mc donalds till lunch idag haha fettooo!!

Nej imorgon blir det ändring! Jobbar bara från 11-13 då så är ju ledig så gott som hela dagen.
Då blir det gymmet för hela slanten vettu :D

Idag har jag bara tjockat mig på soffan, snackat i flera timmar med Linn och Emelie.
Dom har skickat sina privata bilder till mig som dom inte lägger upp på facebook osv.
Å fan va kul! Älskar att jag är deras vip som får tillgång till detta ;)

Nu sitter jag och Åmål och ser på filmen "Festival" och jag skall gå till jobbet om en timme och 10 min..
jobbar från 18-00:30 fyfän! Stress stress stress hela kvällen lång. I know it!

Åååh är så lycklig att jag och downie har fått upp kontakten igen.
Vi har vart lite dåliga på att ses men nu det sista har vi bättrat oss som fan.
Och jag älskar våra hemliga planer som vi har ;) mouhahaa..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0