its over

Jahapp då var den här "30 dagars grejen" över.. Lite tråkigt eller vad tycker ni?
Känns ändå lite kul att ha bestämt vad man ska skriva om.
Finns det något speciellt ni skulle vilja veta om mig?
Någon rubrik som saknas? Något ni tycker är extra roligt att läsa om?
Jag är öppen för förslag :D haha!

Idag har jag jobbat från 11-20. Vart riktigt stressad hela dagen.
Har bara velat att dagen skulle ta slut så jag kan få åka hem.

När jag slutade jobbet så kom Åmål dit och käkade, sen åkte vi hem tillsammans.
Hon storstädade hela lägenheten duktig som hon är och Frida fixade kvällsfika :)
Knäckebröd med philadelphiaost, avokado och en nypa salt på! MUMS.

Sen har jag packat, det viktigaste är nerpackat, ÖLEN!<3 Älskar Oslos sexpack tuborg på flaska.
Känns godare på något sätt. Imorgon ska jag gå upp kl 06:30 för att hinna med allt innan jag ska åka.
Duscha, klä på mig, äta frukost i lugn och ro och fixa mig iordning. Ska ju träffa min älskling imorgon,
då måste man vara lite fin :)

Imorgon ankommer jag som sagt 12:45, älsklingen hämtar upp mig på centralen och sen
åker vi direkt hem till lilla mamma och hälsar på :) ska bli trevligt. Har saknat henne!
Sen ska vi hämta hans pappa och hans lillebror. (kan kanske försöka klämma in att jag får övningsköra
lite då? ;)) Sen ska vi hem till honom! Han och Hannie har planerat något imorgon som vi skall
göra på kvällen. Har ingen aning om vad det är och fick inte veta heller. Det var visst en överraskning.
Men det är alkohol inblandat! (överlycklig) hahah :D

Hoppas ni alla haft en fin torsdag så hörs vi imorgon.

HEJDÅÅÅ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0