I Sverige!

Yes nu är jag innanför Sveriges gränser.
Uddevalla rättare sagt. En timme kvar på den här jävla bussen.
Ush vad jag hatar att sitta och trängas, spänner mig så mycket att jag får
skit ont  ryggen. Ni vet ju hur känslig min rygg är? Vill bara gå av och sträcka på mig.
Och GÅ PÅ TOA. Håller på att kissa ner mig. Fyfan.. Jaja ju klagar jag men så är det!!

Gick in på min bank igen och kollade nyss och yes lönen har kommit in men den var inte så
fet som jag hade hoppats på. Fan vad besviken jag blev ush ush :( Ska prata med chefen om det
när jag kommer tillbaka till Norge. Jag som hade tänkt att spara undan 12000 kr i månaden men så
blir det då inte haha! Fortsätter det så här så kan jag ju lika gärna åka hem till Sverige och jobba igen.
Same shit vad fan.. ska nog söka jobb på mc donalds i gbg i helgen :D

Hoppas Tim kan hämta mig på centralen när jag kommer fram.
Det är sånt äckligt väder ute nu, slaskigt som fan och det läcker
in i mina uggs.. och så blåser det så fruktansvärt så jag håller på att flyga bort med
min resväska! Sen så är jag ju fixad med och vill inte att det ska bli förstört ;)

Sitter och lyssnar på partymusik nu och taggar som fan för ikväll.
Ska nog tömma mitt svenska konto iaf ;) har ju ingen nytta av dom pengarna ändå.
Shottar och drinkar.. kanske lite skumpa med? :D Måste ju fira att jag är i mina hemtrakter igen.
Inte varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0