I know you love me ;)

Det är ju inte lite komplimanger och raggningsrepliker man stöter på inom mitt jobb.
Haha, speciellt på nätterna men även dagtid. Som idag så kom det in tre killar och alla
tre hade varsitt flin på läpparna. Alla tre skulle ha varsin mc flurry med daim, nonstop & oboy.
Så beställer dom en och en istället för att säga att alla tre ska ha glass så jag får springa fram
och tillbaka tre gånger.. Så ser jag att den ena killen står med din mobilkamera och försöker
få ett kort på mig.. haha sött!

Och igår var det en kille som frågade hur gammal jag är.. I lördags var det en kille som kom
in för andra gången och bad om en snygg sås på sin hamburgare, "kan du göra den lika snygg som du är?"

Osv osv.. haha ska kanske börja lägga upp dagens raggningsreplik?


Kommentarer
Postat av: Hannie

Haha såklart att dom gör :D För du är ju SNYGGGGGGGGGGGGGGGGGG med många G

2011-02-03 @ 21:19:37
URL: http://tanttrosor.bloggplatsen.se
Postat av: linn

jag haller stenhart med Hannie, btw jag saknar din indiska prick natt fruktansvart :D

2011-02-04 @ 14:57:51
Postat av: Carro

ååå va snäll du är Linn! Min indiska prick saknar dig också. och den saknar att tjäna pengar i pisstunneln i nordstan också<3

2011-02-04 @ 22:59:24
URL: http://sartfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0