Hejdå Norge

Nu sitter jag på swebus på väg till Sverige fyfan vad bra det känns.
Sitter och trängs som vanligt. Jävla folk!!
Får knappt plats med mina armar så att jag kan skriva.
Dricker äppeljuice men önskar att det vore öl istället, det hade då varit det ultimata. :D

Min kärlek till öl kommer aldrig försvinna♥

Ska bli så trevligt att träffa mamma nu, funderar på att köpa
med mig något gott hem till henne vi kan mumsa på.
Funderar bara på vad?

Sen när jag väldigt nyfiken på vad som sker ikväll!
Ska vi ut på krogen eller ska vi bara vara hemma?
Hmm ja vi får se helt enkelt :D

Ush vad jobbigt det var att komma upp vid halv sju imorse.
Kastade mig direkt in i duschen!
Jag har ett litet tips till mina läsare som jag fått av Frida som är frisör :)
När ni tvättar håret så shamponera det TVÅ gånger innan ni tar i balsam.
Vet ni varför? Jo för att första gången man shamponerar håret så löser man
bara upp smutsen, man tvättar inte bort den. Så andra gången är håret som nytt :)
Det ska löddra mycket, det betyder att håret är rent :) Och man märker vad det
löddrar andra gången man tar i shampot. Och det är knepet för att få känslan på håret
som man har när man kommer från frisören. Sådär lent och jätteskönt. Pröva får ni se!

Nu ska jag sätta på en film och mysa med den så går tiden på bussen lite fortare.
två timmar kvar.. hinner kanske skriva ett inlägg till innan jag är framme.

HA de!!


Kommentarer
Postat av: Hannie

Ikväll blir det hemma fest hos er! :D vi har fixat dricka och allt sånt bra :D



Jag gör så med mitt hår :D annars blir det fett en timma efter typ >.< det är ett bra tips :D

2011-02-25 @ 12:35:38
URL: http://Tanttrosor.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

snappade upp de där med shampot för någon månad sen när jag satt på bussen och har sen dess kört på de. Mitt hår har blivit superlen och skönt sen dess :)

2011-02-25 @ 21:40:40
URL: http://shoetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0