god morning sunshines

nu säger jag god morgon igen för nu är det morgon för mig ;)
har sovit jättedåligt verkligen! Ush vill bara att det ska vara kväll nu så
att jag kan gå och lägga mig igen.

Men har en del att fixa med idag.
Måste välja kläder inför imorgon när jag ska ut med jobbet vettni :)
Och så måste jag få tag i öl på något sätt.. kom på att kiwi där jag brukar köpa det
är stängt på söndagar , men ska upp till ica och kolla om det finns där.

Sen funderar jag på att sticka till gymmet också.
Har ju vart lite dålig på det i veckan.

Just nu sitter jag och kollar på en film som är skit dålig "eat pray love" med Julia Roberts.
Jag brukar gilla hennes filmer men den här suger.

Så här snygg och sleten är jag just nu! :D




Kommentarer
Postat av: Hannie

Du är så söt utan smink :D

Gillart!

2011-02-20 @ 17:54:52
URL: http://Tanttrosor.bloggplatsen.se
Postat av: Carro

oj tack du är nog den enda som tycker det :D haha

2011-02-20 @ 19:59:34
URL: http://sartfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0