Dålig uppdate

Har inte bloggat något alls i helgen.. har inte känt att jag ville lägga min tid på det
när jag bara är hemma en så kort stund. Då lägger jag hellre min tid och uppmärksamhet
på nära och kära :)

Såhär såg min helg ut..

Fredag: Åkte buss i flera timmar, ankom göteborg vid 17:00.
Åkte hem till min älskling, drack öl och åt god middag: baconlindad fläskfilét med champinjonsås.
Senare gjorde vi oss iordning och drog in till stan. Mötte upp Ollas, Carina och någon Frida.
Drog till Parken för att titta på Robin och hans band Falska Rävar :) Dom spelade inte förrens 22:30
så innan det så blev det några öl och drinkar. Vi träffade massa folk vi kände där, alla var ju där
för att se Falska Rävar såklart ;) Det blev öl, shottar, drinkar, shottar å öl.. Mitt kort var överallt kändes
det som och jag bjöd ALLA! haha. Som sagt så älskar jag att bjuda när jag har pengar :)





Efter Parken så drog vi till Rockbaren men det var alldeles för mycket folk där inne
så vi drog till Babar istället. Aldrig varit där förut men det var helt okej!
Där inne så träffade vi Johanna, Moa och Levin! Woho alltid röj med strömma folk :D







Sjukt nice kväll!

Lördagen: Vaknade upp skit bakis och ville inget annat än att dö typ.
Försökte få i mig frukost och det gick väl sådär.
Lite senare så åkte jag, Tim, Taavi och Johan hem till familjen Frederiksen och fikade.
(Dvs Robins familj) Riktigt goda donuts och bullar!! Efter detta åkte jag och Tim hem
till Mamma och käkade donken mat, det var trevligt att träffa henne igen, hade saknat henne som fan!
Vi stannade ca en timme och sen så bar det av hemmåt.. på vägen hem köpte jag en värmefläkt för att
det alltid är så jävla kallt på vårat rum. Vi bor ju nere i källaren och det är knappt någon värme där!

Sen vart det tacos med hela tjocka familjen som bor där.. MUMS!! Efter detta tog jag och Tim varsin öl
och då kom självklart partysuget tillbaka! Haha. Så vi gjorde oss iordning och satte oss på bussen till
stan och hade ingen aning om vart vi skulle. Tillslut hamnade vi på Dancing Dingos som jag heller aldrig
vart på förut. Skit mysigt ställe verkligen! Där träffade vi John, Floda och Wille :)


min fina älskling som är vackrast i världen.




shottar, drinkar och dans såklart!

Sen blev det fyllekäk på burger king och sedan taxi hem.
Både två däckade i taxin, haha vaknade av att chauffören skrek och
undrade vilket håll han skulle köra åt haha!

Söndag: Vaknade upp bakis igen. Men mådde lite bättre än gårdagens uppvaknande.
Käkade frukost och gjorde typ ingenting på hela dagen. Bara massa mys!
Sen bar det av till Allum, jag köpte ett par typ chinos på Gina :)
Kändes somrigt. Längtar tills jag kan använda dom! Beiga å fina :)

Sen käkade vi på subway, jag köpte en limpa cigg, en sväng in på apoteket osv :)
Lite småärenden så.. :)

Sen så fick jag äntligen övertalat Taavi att övningsköra med mig så nu har jag övningskört
lagligt för första gången ;) haha. körde inne i industriområdet i typ en timme. Gick väldigt
bra och fick mycket beröm :D körde på 1an, 2an,3an och 4ans växel. Backade, blinkade, krypkörde.
Gud vad jag e bra :D längtar redan tills jag ska köra igen =)

Idag har jag bara joooobbat :D tjoho



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0