♥ Dag 30 – Den här personen betyder något alldeles extra

När jag skrev den här rubriken så behövde jag inte ens tänka efter innan jag började skriva
på texten. Svaret är självklart! Linn Eriksson.
Hon betyder verkligen något alldeles extra. Hon är min bästaste bäste vän och kommer alltid vara det!
Jag tror inte att folk som tänker på "Linn" tänker på samma sätt som jag tänker på henne.
Alltså hon är verkligen något alldeles extra, något utöver det vanliga.

Skulle jag få välja EN person att ha kvar på jorden så skulle det vara Linn.
Jag väljer henne framför ALLA andra. Och så kommer det alltid vara.
Känner verkligen att jag inte riktigt är mig själv längre när vi inte är i samma stad längre.
Vi har inte setts på 5 månader, har aldrig vart ifrån henne så länge förut.
Saknar henne enormt!♥


Kommentarer
Postat av: slyna

aah nu borjar ja lipa pa riktigt haha! fick varldens harligaste kansla nar jag laste. nar jag forst laste rubriken hoppades jag att det skulle vara ja men vagade inte tro hahaha :D aah ja alskar dig sa javla mycket!!!! du ar verkligen nagot utover det vanliga med carraah, nagot alldeles alldeles underbart som man inte far nog av! jag slapper inte in vem som helst i mitt liv men du kommer alltid att vara som min andra halft och den som ska ha forsta parkett i mitt liv. jag behover dig i mitt liv saknar dig natt enormt mycket. du ar verkligen allt man kan ha. valdens roligaste van samtidigt som den mest forstaende och du kommer alltid alltid(!) nar man behover dig det ar inte manga som ar sa snabba som dig i att ryka ut och stalla upp i alla vader det ar det jag gillar allra mest med dig. Du ar den sjalsfrande, livskamrat och tvillingsyster jag behover i mitt liv for att leva <3 nar vi blir gamla ska vi dela samma kapp <3

2011-02-25 @ 09:29:20
Postat av: Carro

Jag älskar dig min vän, längtar mega mycket tills du kommer hem<3

2011-02-25 @ 10:20:21
URL: http://sartfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0