♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.

När saker och ting går som jag vill så mår jag så mycket bättre!
Eller typ när man gått och väntat på någonting hur länge som helst, räknat dagarna
och planerat.. När dagen sen kommer och detta man väntat på händer. Den känslan
är oslagbar.. Kommer få den känslan dagen jag, Sanna och Becca sätter oss
på flyget mot AYIA NAPA!! uuuh ;)

Jag mår bättre av cigg, alkohol, godis och kärlek.
När jag får komplimanger, saker som verkligen kommer ifrån hjärtat.
Jag mår alltid bäst av att ha mycket pengar och att bara kunna dra mitt kort hur jag vill.
Så jävla gött att slippa tänka på hur mycket man kan spendera.

Sen mår jag även bättre av att shoppa, känns så bra att komma hem med påsar fyllda med
fina saker som bara är mina. Mouahaha :D




sånt här får väl alla att må bättre? ;) hihi

Kommentarer
Postat av: Hannie

"Shake shake that ass bitches ler me see what you got" , (8) lalalala

2011-02-11 @ 17:59:33
URL: http://Tanttrosor.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0