♥ Dag 22 – Det här upprör mig.

Det som upprör mig just nu är att Mc Donalds verkar tro att jag är en robot.
Jag jobbar 6 dagar i veckan. Mån-lör. Jobbar natt VARJE fredag och lördag.
Jag får endast ledigt om jag BER och det och tjatar lite.

Jag åkte hit till Norge för att jobba som fan! Jag är ju här för att tjäna pengar liksom..
Men jag vill ha ett någorlunda normalt liv ändå. Jag vill kunna ta mig någon öl ibland.
Jag vill kunna ha en ledig dag då jag vaknar upp och känner att jag är LEDIG någon gång.
Och vill kunna åka hem till Sverige kanske 1 eller två gånger i månaden.

Jag jobbar gärna helg och jag jobbar gärna natt. Men isåfall VARANNAN helg och inte varje.

Åååh kan dom inte bara förstå hur jag känner och hjälpa mig med detta.
Har försökt men..

Jaja.

står väl ut helt enkelt. De blir ju bra pengar iallafall =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0