Dag 20, den här månaden

Den här månaden består bara av 28 dagar så den kommer gå fortare än dom
andra månaderna gjort.

Den här månaden är det alla hjärtans dag men jag kommer inte vara hemma då
för att jag jobbar och det känns pissigt! Vill bara bada skumbad med min älskling och dricka
champagne och visa all min kärlek jag har att ge, men neej neej!!

Den här månaden är det exakt 3 månader kvar tills bartenderutbildningen äger rum :D

Den här månaden har jag och älsklingen varit ihop i 1 år och 5 månader.

Den här månaden har det börjat kännas som lite vår ute. Det är plusgrader nästan varje
dag och solen skiner. Det är behagligt! :)


En bild ifrån februari förra året (2010)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0