dag 18, min favoritfödelsedag

Eftersom att jag antagligen har alzeimers på gång och att jag har så jävla dåligt minne
så minns jag faktiskt inte en enda utav mina födelsedagar från att jag var under 15.
JO minns en. å det var när jag fyllde tio. Det är den enda som minns.
Så min favoritfödelsedag sedan dess är den 16 oktober 2007 när jag fyllde 16 år.

Då fick jag min första sexleksak, och mina vänner hade verkligen lagt ner tid på mina presenter.
De hade tänkt till och gav mig saker som jag verkligen gillade och tyckte om.
Dom fyllde en hel kartong med saker som skrek CARRO liksom.. :D

jordnötsringar, ostar osv.. :) ♥





Kommentarer
Postat av: Yo-Hänah

ÅÅH! ja kommer ihåg de som igår när vi sprang runt i stan o köpte dom presenterna till dig :D! Och hur glad du blev! Va kul ändå att ja va en av dom ^^! Är glad att vi fortfarande är vänner iaf :)!



KÖÖSSS <3

2011-02-08 @ 11:48:07
Postat av: Carro

åå de va så fint! riktig lycka :D vi kommer alltid vara vänner downie<3<3

2011-02-08 @ 16:54:57
URL: http://sartfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0