Dag 16, min första kyss

Min första kyss minns jag så väl..
Det var när jag var på kollo en sommar när jag var ca elva år.
Jag hade precis blivit ihop med en kille som hette Filip och vi hade bestämt
att ses uppe i kåtan för att "kyssas".

Jag satt med tjejerna i stugan och var jättenervös för att jag inte visste hur man gjorde.
Och dom som var lika små som mig försökte förklara för mig..

Sen gick jag upp dit och han satt redan och väntade på mig.
Så jag gick in där och gjorde "det jag skulle" sen gick jag därifrån jätteröd i ansiktet
och stolt inför mina tjejer att jag klarat det!!

Hahaha.. oj oj vilka tider.♥


Kommentarer
Postat av: Izza

Hahaha ^^

2011-02-04 @ 19:37:06
URL: http://izzabilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0