Dag 15, mina drömmar

Det är ju egentligen dag 14 idag, men det stod dag 14, vad hade jag på mig idag?
Den har jag ju redan svarat på så jag hoppar över till nästa :)

Jag har verkligen jättejätte många drömmer. Men okey.. here we go.

*Göra en bartenderutbildning

*Skaffa körkort



*Tågluffa genom Europa



*Hälsa på Linn och Emelie i Australien



*Skaffa ett working holiday visum och sticka och jobba i Australien 6-12 mån

*Jobba på en skidort

*Åka till USA

*Hoppa fallskärm



*Hoppa bungyjump

*Gifta mig

*Skaffa barn



*Skaffa hus

*Skaffa hund

*Bli känd



Ja.. det är rätt många drömmar jag har som sagt.. Men alla ska gå igenom.
Jag är trots allt bara 19 :) Tur att man börjar tidigt.. en av drömmarna går i uppfyllelse om 89 dagar..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0