Dag 13, den här veckan

Den här veckan ser ut såhär:

Måndag: Klockan ringer 09:20, går upp sätter på kaffe, sminkar och klär på mig, gör gröt, äter, dricker mitt kaffe, röker, går till bussen, jobbar, åker till nästa jobb, åker hem, går till gymmet, sover.

Tisdag: Klockan ringer 09:20 drömde en mardröm att jag blev tagen av vakter för att jag hade snott en
skit stor ost i affären.. läskigt! satt på kaffe, sminkar och klär på mig, sätter på kaffe, gör gröt, äter och bloggar
och dricker mitt kaffe.. fan mina dagar ser då likadana ut. Haha strax ska jag till jobbet men idag
jobbar jag bara från 11-13 så det är inte så farligt.

senare ska jag till gymmet. får se om det blir i eftermiddag eller ikväll.

Den här veckan kommer jag jobba alla dagar utan söndag.
Jobbar natt fre och lördag IGEN vilken överraskning, neej :D

VILL SUUUPAAAA faaaan :(

PUSS



Kommentarer
Postat av: linn

haha sa typiskt dig att dromma om stora ostar :D la du den i handvaskan eller?

2011-02-01 @ 11:35:35
Postat av: Carro

Ja det gjorde jag och försökte komma på världens sämsta ursäkt till varför den låg där. Hahaha!

2011-02-01 @ 15:43:06
URL: http://sartfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0