Ben & Jerrys or not?

ÅÅÅHÅ är sjukt sugen på Ben & Jerrys. Jag har någon grej för det på söndagar.
Haha undras varför? Jaja.. funderar på att springa upp till 7-eleven och köpa mig en burk.
Någon ny smak jag inte testat än.. Får se om jag orkar ;)

Jag vart iväg förut för att fixa öl men när jag kommer in på ICA och hittar kylen
där alkoholen står så är det ett STORT JÄVLA HÄNGLÅS på dörren. Hahah.
Så man kunde inte ta. Det kändes som ett BIG NO! Hahah kanske inte meningen att jag
ska dricka imorgon? Kanske blir heelt crazy? Tur att Åmål hade öl hemma som jag kunde ta
av ;)

Efter det så köpte jag med mig en cola.. ville ju inte gå därifrån tomhänt liksom..
Stack faktiskt till gymmet efter det. Men blev bara crosstrainern i 30 min, för när
jag gick av den kändes det som att jag skulle svimma så jag gick hem istället.





Kom på att jag inte ätit något idag typ.
Åt ju ingen frukost när jag vaknade, har bara druckit den där
colan och sen stekte jag mig två ägg förut och åt för vi hade inget bröd hemma!
Fattiglappar ;) haha nej nog mer lata med att inhandla det vi behöver!

Jag känner mig inte ens hungrig? Wierd!

Ska nog gå till 7-eleven nu.

Ha de!!


Kommentarer
Postat av: Hannie

Muskelknutten Carro liksom xD wowowo

2011-02-21 @ 09:14:31
URL: http://Tanttrosor.bloggplatsen.se
Postat av: Carro

hahah wohoho :D

2011-02-23 @ 23:13:43
URL: http://sartfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0