3 dagar

3 dagar utan att jag uppdaterat bloggen. Ajjabaja!!
Mina besökare har bara sjunkit.. förlåt!
Men har faktiskt varken orkat eller haft tid.
Skall bli skärpning nu jag lovar :)

I måndags var jag ute med jobbet. Det var sjukt kul! Först efter jobbet så stack
jag hem och fixade mig fort som fan innan det bar av hem till Albin för lite drinkar!
Efter en stund kom Cecilie dit också.. sen drog vi hem till Micke & Emilia på förfest :)

Jag rörde inte ens mina öl under hela kvällen/natten. Blev bjuden på sprit så det stod härliga till.
Alla blev verkligen skit fulla, och sen tog vi taxi till Nationalteatret och in på bluenote.
Minns inte vem som betalde taxin, haha!


Från vänster: Micke jag, Cecilie och Emilia :)

Inne på bluenote så var det skithärligt! Stora ölkannor och massa "veckans shotts" så jag tog fram
mitt kort som vanligt och ropade och frågade hur många som ville ha shotts.
Det slutade med två stora ölkannor och en bricka full med shottar! Laget runt hahah :D

Minns inte riktigt vad som skedde där inne på krogen minns bara alla shottar och öl.
Det var nog det enda vi gjorde, söp:D men det var riktigt trevligt.
Sen helt plötsligt försvann alla och det var bara jag, Cecilie och Lasse och någon mer kvar. David?

Så efter ett tag skulle vi dra oss hem och jag hade ingen aning om vart vi var någonstans så Cecilie
följde mig hem, så snällt och tur det annars vet jag inte vart jag hade hamnat! hahaha.

När jag vaknade upp på tisdagen så var jag så bakis så jag aldrig vart så bakis i hela mitt liv tror jag. Och dom andra kan nog inte göra annat än att säga detsamma. Mina ögon satt typ fast så fick knappt upp dom, min kropp var så uttorkad av all sprit så jag kunde inte ens kissa när jag gick upp på morgonen.
Med svullna ögon och ömma fötter tog jag mig konstigt nog ner till Peppes pizza för att köpa mig bakfyllekäk.
Den pizzan för 200 spänn är så värt det!

Sedan låg jag helt död i sängen fram tills klockan 18:00 då det var dags att sticka till jobbet!

Sedan har det inte hänt så mycket mer. Jobbat hela veckan hittills.. Köpt bussbiljetter så ankommer
till göteborg på fredag kl 12:45. Och åker hem på söndag 19:45 :)
Ska bli skönt att komma hem, och hoppas på att kunna träffa lite människor man missade att träffa
sist jag var hemma.

På lördagen är det ju stooor jävla fet strömmafest hemma hos Levin, längtar grymt mycket! Så från lördag kl 18:00 fram tills söndag då jag åker hem så är jag fast i Örby :)
Men fredag e jag friiiiii så vem vill ses? wohohoh :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0