mitt liv är perfekt

Kom att tänka på en sak inatt när jag var påväg hem.
Att jag verkligen bara har MASSA roliga saker att se fram emot nu!
Och jag älskar mitt liv i varenda detalj right know asså..

På onsdag: åker jag hem till Göteborg och ska njuta av min ledighet från ons-sön. LÅNGHELG!
På fredag tidigt bär det av till High Chaparall med världens underbaraste gäng!
Massa gammalt gott folk ifrån skolan.



15 augusti: inte långt efter att jag kommit hem från chaparall så bär det av till
AYIA NAPA med en barndomsvän till mig som heter Sofia :) vi ska vara där i en vecka
och dom 7 dagarna skall endast bestå utan FEST, sol och shopping! Nice huh?



1 september: När jag kommer hem brun och fin ifrån cypern så har jag exakt 10 dagar kvar i Oslo
sen flyttar jag hem till Göteborg igen. Ska bli så kul för har ju alla mina fans där och alla mina gamla
goa vänner att komma tillbaka till. Har även fixat boende nu men det går jag inte ut med riktigt än ;)
Och har även några jobb pågång. Detta blir MEGA BRA!



Och när jag flyttat hem så är det bara att med spänning gå och vänta. För vilken dag som
helst i september så kommer Linn & Emelie dyka upp ifrån Australien, och dom har jag inte träffat
på ett år!! Och dom vägrar säga vilket datum dom kommer hem.. men nugån gång i september månad
smäller det. Och då kommer allt bli som förr igen! Så då behöver jag inte ens ha roliga "event" att se fram
emot för då SKER DET HELA TIDEN. ååå love this and love my life<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0