working out

Igår klockan 13:00 fick jag ett sms av Emelie som skrev att dom precis kommit fram till flygplatsen i Sydney.
GUD vilken lättnad det var att få läsa det. Dom klarade resan dit och överlevde. Nu gäller det bara att dom överlever Sydney, eller är det kanske Sydney som ska överleva dom? Haha..


Älskar dom två, de är mina galnaste vänner som man kan göra vad som helst med.
Kommer bli helt cp av att inte få träffa dom på ett halvår.
Har fått det billigaste alternativet skickat till mig nu på resor från Landvetter-Sydney.


Det erbjudandet gäller om jag åker i feb-mars och ligger på 14000.
Väldigt dyrt men ska göra allt för att spara ihop till det. Måste betala senast 20 december.
Så jag har 3 månader på mig att försöka få ihop 14000. Det borde väl inte vara några problem?
Eller?

 

Jag vill jag vill jag vill....

Har ni föresten hört talas om den nya maraboun som kommer ut i butik i mitten av oktober?


Jag som är vit choklad älskare kommer ju stå och köa dagen innan för att få köpa den!
Haha längtar som fan!

 

 


Kommentarer
Postat av: Vickan

Fan va gött att höra!! hoppas det kommer gå bra för dom..

Fan, om jag hade haft ett jobb hade jag med velat åka dit..:O Ganska dyrt faktiskt..

2010-09-24 @ 11:28:32
URL: http://freshgrassandrainbows.blogg.se/
Postat av: Hannie

Det är klart att du klarar det om det är de du vill! Med vilja klarar man allt :)



JAG MED! vit choklad är bäst, ska vi köa tillsammans?! :D

2010-09-24 @ 15:35:09
Postat av: Carro

jaaaa de gör vi! <3

2010-09-25 @ 10:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0