today

Linn och Emelie åkte igår morse.
Jag ringde mitt sista samtal till Linn klockan halv sju på morgonen.
Vi pratade en stund och sen så hörde man hur dom började ropa ut i högtalarna att det var dags att gå ombord.
Det var så himla hemskt och sorgligt och ingen av oss klarade av att säga hejdå så Linn bad mig att klicka henne.
Att det skulle bli enklast så. Så det var vad jag gjorde, jag klickade henne. Och dom gick ombord och kvar låg jag i sängen i tårar. JÄTTEHEMSKT. Har aldrig varit med om något sorgligare. Trodde inte man skulle bli tvungen att skiljas från sina bästa vänner. Dom ska man ju ha vid sin sida jämt. USH :(


Dom sa att det skulle ta ett dygn att åka till Australien. Och Linn LOVADE att skicka iväg ett sms så fort dom var framme så jag skulle slippa vara orolig. Men klockan sju imorse så hade det gått ett dygn men fortfarande inget sms :( Har försökt ringa och smsa båda men deras mobiler är avstängda. Och paranoida jag börjar som vanligt att tänka det värsta. Hoppas verkligen att dom är oskadda och har det bra.

Saknar dom redan något så inni helvete :(

 

sen över till något glatt. I tisdags så hittade jag en sjal på Gina som jag blev helt jävla kär i.
Sjal eller halsduk kan man nog mer kalla det... 149 kr bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0