that´s all that matters

Tims pappa fyller år imorgon så just nu håller vi på att göra en smörgåstårta till honom.
Det är första gången jag provar på att göra en själv men än så länge så verkar det som att de går bra :)
Och jag hoppas inte att Tims pappa läser min blogg men det tror jag knappast för detta är en överraskning så han får inte veta något!




Sååå idag har vi sovit extra länge eftersom att vi hade sovmorgon. Ledig idag. GÖTT!
Sen åkte vi till willys och handlade ingredienser och självklart köpte vi med oss lite sushi också.
Vi kunde inte motstå. Var ett tag sen nu så kände änna att det var dags!

Har även börjat inse att det bara är 2 dagar kvar tills Emelie och Linn är i Australien.
Tror att jag kan acceptera det nu därför att jag känner att inte jag heller kommer vara kvar i
Sverige länge till
. Har pratat med mamma om det och några utav mina vänner. Mamma stöttar mig fullt
ut och förstår mig.
Hon säger att det är nu innan man skaffar barn och allt det där man ska åka runt i världen och upptäcka saker. Det blir inte lika enkelt sen. Har en vän som flyttar till London om en vecka. Vill jag så är de bara att spara ihop pengar och sen ta min packning och dra dit så får jag bo med henne tills jag hittar eget. Och jobb är tydligen jätte enkelt att få där! Så det är ett alternativ. Sen har jag börjat kolla på backpacking och hostel.
Vill ju helst fira nyår i Sidney det är mitt mål men får se hur långt jag kommer.



Kommentarer
Postat av: Hannie

Åh jag hade också velat flytta utomlands! Långt bort!



Vad söta ni är :D

2010-09-21 @ 15:41:29
URL: http://tanttrosor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0