okey, let´s go

Det har visst blivit lite oklarheter här.
Jag och Tim ska alltå inte flytta ihop och bo i en lägenhet.
Utan jag flyttar in hos Tim och hyr ett rum i hans källare med egen ingång och grejer.
Skitbra! Jag och Tim ska göra om hela hans rum till VÅRAT rum istället.
Så antagligen börjar vi att måla om redan i slutet av veckan och vi ska köpa nya möbler också.


Idag vaknade jag upp och kände mig jättesjuk och självklart sov jag hos Tim.
Hatar att vakna upp hemma hos någon annan när man är sjuk :(
Inte konstigt att jag sov så mycket igår. Åkte ju hem från hundarna och la mig och vilade middag i typ 3-4 timmar. kände på mig att något var fel.

Så nu sitter jag helt ensam i Tims hus och trycker i mig eukalyptus menthol. Dom är hur bra som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0